Svarbiausias Dear Coffee tikslas – laimingas ir sugrįžtantis Klientas. Aukščiausia produktų kokybė bei išskirtinis dėmesys Jums – prioritetai, kurių besąlygiškai laikomasi kasdieninėje gamybos ir Klientų aptarnavimo rutinoje. Atsižvelgiant į tai:
Pardavėjo įsipareigojimai:
Pardavėjas įsipareigoja pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti nauja analogiška preke bei apmokėti pristatymo ir grąžinimo išlaidas.
Jei Pardavėjas neturi analogiškos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus.
Pirkėjui išreiškus norą atgauti pinigus už nekokybišką prekę, pinigai grąžinami ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų.
Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
Pirkėjo įsipareigojimai grąžinant kokybišką prekę:
Pirkėjas, norėdamas grąžinti kokybišką prekę, ją turi grąžinti originalioje pakuotėje bei apmokėti pristatymo ir grąžinimo išlaidas.
Prekė gali būti grąžinama, jei ji nebuvo naudojama, nebuvo sugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos, nebuvo pažeista originali pakuotė bei etiketė.